Törvényszerű?
2009.09.07. 08:41
Miközben a biotej és általában a biotermékek vacakul néznek ki vagy sehogy, szinte jeltelenek, ezt olvasom a Dining Guide Hétfői Gasztrohírkavalkádjában:
"
Ősszel általában minden az iskolakezdés és a gyerekek körül forog. Mivel az egyik leginkább befolyásolható és a szülők révén, áttételesen, de anyagi bázissal is rendelkező célcsoportról van szó, a hirdetők olyan felületeket keresnek, ahol egyszerűen és mindennap bombázhatók a kicsik. A legkiválóbb reklámhordozók: a dobozos tejek. A New York Times azt a jelenséget vizsgálja, hogy a legerősebb amerikai márkák „tejre mennek”.
"
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.